Regulamin sklepu internetowego www.fartner.pl
Informacje ogólne
Właścicielem sklepu internetowego, znajdującego się pod adresem: www.fartner.pl, zwanego dalej Sklepem internetowym, jest firma ARTNER Kajetan Dzierżanowski, zarejestrowana pod adresem: ul. Zagięta 9, 04-847 Warszawa, NIP 9522028982, REGON 147299172.
Proces składania i realizacji zamówień
Elementem koniecznym podczas składania zamówienia poprzez Sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, z określeniem liczby zamawianych przedmiotów, adresem wysyłki, sposobem płatności za zamówienie.
Zamawiający po złożeniu zamówienia otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail podany podczas wypełniania formularza lub zapisany na koncie klienta, jeśli użytkownik zarejestrował się w Sklepie internetowym.
W sytuacji, gdy z przyczyn technicznych sklep otrzyma zwrot wiadomości e-mail lub gdy potwierdzająca zakup wiadomość e-mail nie dotrze do zamawiającego, a Sklep internetowy otrzyma informację o tym z systemu dostarczania e-maili lub komunikat serwera o niemożności dostarczenia – obsługa Sklepu internetowego spróbuje skontaktować się z zamawiającym telefonicznie, o ile numer telefonu kontaktowego został podany przez użytkownika podczas procesu rejestracji lub w zamówieniu.
Potwierdzenie wysłane przez Sklep internetowy, odebrane przez zamawiającego określa przyjęcie (lub nie) zamówienia do realizacji.
Realizacja zamówienia jest uzależniona od stanów magazynowych, terminów realizacji deklarowanych przez producenta towarów oraz od prawidłowości złożonego zamówienia przez zamawiającego.
Zamawiający mogą składać zamówienia na produkty dostępne w Sklepie internetowym 24 godziny na dobę. Potwierdzenia realizacji zamówienia są wysyłane w godzinach pracy administratorów Sklepu internetowego, czyli 8:00 – 16:00.
Czas otrzymania towaru przez zamawiającego to połączenie terminu realizacji zamówienia i czasu transportu z magazynu Sklepu internetowego do klienta.
Ceny i produkty
Wszystkie ceny produktów w Sklepie internetowym są podane brutto (zawierające podatek VAT) jak i netto (bez podatku VAT)
Ceny nie zawierają kosztów dostawy do klienta. Są one uwzględniane na dalszym etapie składania zamówienia jako oddzielna pozycja.
Każdy produkt zamieszczony w Sklepie internetowym jest przypisany do konkretnej kategorii i posiada swój opis wraz z danymi technicznymi.
Dane techniczne i specyfikacje są podawane za danymi producentów. Mogą one ulec zmianie w zależności od zmian wprowadzonych przez producentów. Jeśli zamawiający nie jest pewny danych w opisie lub zauważy błąd techniczny lub dotyczący specyfikacji produktu, powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą Sklepu internetowego, aby wyjaśnić nieścisłości, jeszcze przed dokonaniem zamówienia.
Obrazy produktów zamieszczone w sklepie mają charakter poglądowy. Szczegółowy wygląd przedmiotów na zdjęciach może delikatnie odbiegać od rzeczywistości ze względu na perspektywę, kompresję obrazu, ustawień ekranu po stronie zamawiającego lub niewielkich zmian w produktach wprowadzanych w sposób ciągły przez niektórych producentów.
Zamawiający może przesłać prośbę do Sklepu internetowego w celu uzyskania dodatkowych (szczegółowych) informacji technicznych o produkcie.
Dokładamy starań, aby wszystkie dane i pliki graficzne w Sklepie internetowym były jak najbardziej aktualne, szczegółowe i nie prowadziły do powstawania wątpliwości przed dokonaniem zakupu.
Dane zamawiającego i rejestracja
Elementem koniecznym podczas składania zamówienia poprzez nasz Sklep internetowy jest dokonanie rejestracji wraz z podaniem swoich danych osobowych.
W interesie użytkownika (zamawiającego) leży zamieszczenie prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością danych. Dzięki temu dokument sprzedaży zostanie prawidłowo wystawiony, a zamówiony towar trafi pod właściwy adres.
Zamawiający podczas rejestracji tworzy własne konto klienta, które w każdej chwili może edytować, zmieniając, usuwając lub poprawiając dane.
Użytkownik (klient) zakładając konto w Sklepie internetowym podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep internetowy wyłącznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamówienia.
Klient kupując towar otrzymuje dokument potwierdzający zakup towaru - fakturę VAT lub paragon.
Zamawiający może anulować/wycofać zamówienie do momentu, kiedy towar nie został wysłany do zamawiającego oraz nie został wystawiony dokument sprzedaży.
Gwarancja, reklamacja, zwroty
Wszystkie towary w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
Warunkiem bezwzględnym wszczęcia procedury reklamacji jest posiadanie przez klienta oryginału dowodu zakupu, otrzymanego wraz z przesłanym/odebranym towarem.
W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki reklamowanego towaru i dalszego postępowania.
Reklamację można złożyć poprzez wysłanie wiadomości na adres: biuro@fartner.pl , z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI.
Pracownik sklepu rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od jej złożenia.
Przy uzasadnionych reklamacjach, towar uszkodzony jest naprawiany lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (w sytuacji np. zakończenia sprzedaży tego produktu lub wyczerpania zapasów) Sklep internetowy zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) kupujący ma prawo rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy na swój koszt lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy nadanie Produktu przed jego upływem.
Rezygnacja z zakupu jest możliwa, gdy towar znajduje się w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania lub uszkodzenia.
Sklep internetowy po otrzymaniu zwrotu wraz z wystawioną klientowi fakturą lub paragonem, kartą gwarancyjną (jeśli została załączona) gwarantuje zwrot równowartości zakupionego towaru.
Pieniądze za zakup zostaną przelane na konto klienta lub przekazane w ustalonej między stronami formie w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Sklep internetowy towaru zwracanego.
Odbiór, dostawa, transport
Dostawa towaru realizowana jest na terenie Polski.
Klient może wybrać spośród trzech form przekazania towaru powiązanych ze sposobem płatności:
- przesyłka realizowana kurierem przy przedpłacie za zamówienie na konto Sklepu internetowego przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24 (przedpłata),
- przesyłka realizowana kurierem przy płatności za pobraniem przekazanej kurierowi podczas odbioru towaru,
- odbiór osobisty w siedzibie Sklepu internetowego bez ponoszenia kosztów transportu.
Podczas procesu zamówienia, po wybraniu formy transportu i formy płatności, zamawiający zostanie dodatkowo poinformowany o sposobie płatności i realizacji zamówienia w potwierdzeniu zamówienia wysłanym przez Sklep internetowy.
Koszt wysyłki "za pobraniem" jest wyższy od kosztu wysyłki po przedpłacie.
Podczas składania zamówienia w Sklepie i wybraniu formy transportu, klient widzi w zamówieniu koszt transportu jaki będzie zobowiązany ponieść wraz z kosztami zakupu samego towaru w przypadku, jeżeli sprzedający nie był wstanie określić kosztów transportu klient jest informowany oddzielną wiadomości o kosztach i dopiero po akceptacji sprzedający przystąpi do realizacji zamówienia
Klient jest zobowiązany do obejrzenia przesyłki przed jej odebraniem. Jeśli zauważy uszkodzenia powstałe podczas transportu jest zobowiązany do sporządzenia razem z kurierem protokołu szkody.
Sposób odbioru uszkodzonego towaru oraz dostawa zamiennie nowego towaru są ustalane indywidualnie w każdym wypadku powstałej szkody pomiędzy klientem i Sklepem internetowym.